بحث حجاب باید مردمی شود

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: امروز همه دستگاه‌ها باید در کنار نیروی انتظامی پای کار باشند و باید بحث حجاب را مردمی کنیم و همه در مقابله با بی‌حجابی احساس مسئولیت داشته باشیم.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام مصیب خزاعی صبح امروز در ستاد عفاف و حجاب شهرستان درمیان، ضمن حمایت از اجرای طرح نور در سراسر کشور اظهار داشت: آمریکا و انگلیس برای نابودی جامعه اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران سه هدف را دنبال می‌کنند اول تخریب و فراموشی واقعه عاشورا، دوم تخریب اعتقاد به ظهور امام زمان و سوم تخریب بنیان خانواده‌ که برای رسیدن به تخریب خانواده می‌خواهند مادر خانواده که کانون خانواده است را با بی حجابی و بی بند باری به فساد بکشانند.

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: حجاب یک دستور قرآنی است و باعث می‌شود زنان با امنیت و آرامش بتوانند در جامعه به ایفای نقش اجتماعی خود بپردازند و روایات متعددی نیز در مورد حجاب وجود دارد که باید در مساجد و مدارس به آنها تاکید شود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب حجاب در شهرستان درمیان گفت: امروز همه دستگاه‌ها باید در کنار نیروی انتظامی پای کار باشند و باید بحث حجاب را مردمی کنیم و همه در مقابله با بی‌حجابی احساس مسئولیت داشته باشیم.

مسئله بدحجابی و کشف حجاب در شهرستان درمیان وجود ندارد

فرماندار شهرستان درمیان نیز در این جلسه، ضمن اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با این حمله مقتدرانه دشمن بار دیگر متوجه شد از طریق قدرت نظامی و جنگ سخت امکان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد و تمام تمرکز خود را متوجه سست کردن اعتقادات و عفاف و حجاب جوانان ایران عزیز کرده است.

مهدی فرجامی‌فرد با اشاره به اجرای طرح نور در سراسر کشور برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان درمیان با توجه به اعتقادات قوی مذهبی مسئله بدحجابی و کشف حجاب وجود ندارد و چنانچه مواردی هم که گاها توسط گردشگران خارج از شهرستان در زمینه بدحجابی به وجود می‌آید توسط فعالین امر به معروف و نهی از منکر و فراجا تذکرات لازم داده می‌شود.

بیشتر بخوانید   خرید تضمینی ۱۷۴ راس دام سبک در بشرویه از ابتدای خرداد

اجرای 118 طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان همچنین در کمیسیون پیشگیری از سرقت و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز اظهار داشت: در مباحث پیشگیری از سرقت اصل آگاه سازی مردم در جهت ایمن سازی امکان خصوصی در کاهش موارد سرقت بسیار اثرگذار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید نسبت به تشدید اقدامات خودحفاظتی و کنترل هوشمند اماکن عمومی اقدام کنند.

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه اکثر سارقین مصرف کنندگان موادمخدر صنعتی هستند افزود: با کاهش مصرف مواد مخدر شاهد کاهش معضلات اجتماعی به ویژه سرقت در سطح شهرستان و استان خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های جمعی و فضای مجازی در جهت آشنایی با معضلات مواد مخدر و تقویت باورهای دینی و در نتیجه کاهش سرقت‌ها را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در شهرستان درمیان با همکاری آموزش پرورش، بخشداران، اعضای شورا و دهیاران در قالب کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و طرح یاریگران زندگی قدم‌های خوبی برای مقابله با اعتیاد برداشته شده است.

فرماندار شهرستان درمیان از انجام 118 طرح مبارزه با مواد مخدر و 40 طرح پاکسازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها