بهارنو، روشنایی ماندگار
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران بهویژه هم استانی های گرامی و خانواده صنعت برق خراسان جنوبی تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران بهویژه هم استانی های گرامی و خانواده صنعت برق خراسان جنوبی تبریک گفت.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از فعالیت 9 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
آزادسازی ۳۵ هزار هکتار پهنه معدنی خراسان جنوبی در بهمن سال جاری بعد از هفت سال با پیگیری استاندار خراسان جنوبی و دستور ویژه رئیس جمهور محقق شد که این اقدام میتواند انقلابی در حوزه جهش و توسعه معادن به عنوان یکی از پیشرانهای اقتصادی استان ایجاد کند.
سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی آرزو دارم
در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، ۸ کیلومتر باند دوم محور قاین – ابراهیمآباد – کالشور زیر بار ترافیک رفت.
سرپرست میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی گفت: ۶ هزار و ۲۶۸ نفر اقامتگاه رسمی و ۶ هزار و ۶۳۰ نفر اقامتگاه غیر رسمی و ۷ هزار و ۶۵۷ نفر اقامتگاه اضطراری در خراسان جنوبی داریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز طرح نوروزی هلال احمر در استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ خانه هلال در استان تجهیز شده و آموزشهای لازم را دیدهاند.
استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت، انسجام و صمیمیت در حوزههای مختلف، رمز موفقیت در توسعه استان است.
پویش نوروزی "نه به تصادف" با پیام محوری "شیش دونگ برانیم" در استان خراسان جنوبی با حضور مسئولین استانی آغاز شد.
روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با کسب رتبه اول، در صدر جدول رده بندی روابط عمومی های استانداری های کشور قرار گرفت.