دیدار عیدانه استاندار خراسانجنوبی با دو خانواده نیازمند در بیرجند
استاندار خراسان جنوبی به مناسبت عید سعید مبعث به دیدار دو خانواده نیازمند در شهر بیرجند رفت.
استاندار خراسان جنوبی به مناسبت عید سعید مبعث به دیدار دو خانواده نیازمند در شهر بیرجند رفت.
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي در پیامی مبعث حضرت رسول اكرم(ص) را تبریک گفت:
استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش ایمنی و پایش تصویری جاده ها، از نیازهای ضروری جاده های استان در حوزه درون شهری و برون شهری است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس آگاهی خراسان جنوبی 2 میلیارد تومان اموال مسروقه در بیرجند کشف کردند.
یک باغ منزل به متراژ دو هزار و ۴۰ متر مربع و یک باب منزل به متراژ ۳۰۳ متر مربع به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان توسط یک بانوی فردوسی به هلال احمر اهدا شد.
سایت همراه اول در روستاهای خراسان جنوبی در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی و خدمت رسانی و برخورداری مردم شریف روستایی و شهری از خدمات مخابراتی نصب و راه اندازی شد.
سالن ملاقات مجازی در زندانها برای اولین بار در کشور در زندان مرکزی بیرجند راه اندازی شد.
در مراسم بهره برداری همزمان 2 هزار و 400 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کشور، 37 مرکز در سطح استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پوشاندن پلاک توسط برخی رانندگان برای جریمه نشدن در تردد شبانه هم جریمه دارد و هم خودروی آنان توقیف میشود.
با حکم رئیس کمیته امداد، قائممقام کمیته امداد استان خراسان جنوبی منصوب شد.