کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تجلیل شدند
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از تجلیل 11 نفر کارگر نمونه منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد و گفت: از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تا کنون برای دوهزار و 94 نفر اشتغالزایی ایجاده شده است.











