مصرف گاز بیش از 1300 دستگاه اجرایی استان خراسان جنوبی پایش شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفهجویی ، طرح پایش مصرف گاز در ادارات دولتی استان آغاز و 1363 دستگاه اجرایی استان در این طرح اجرا شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفهجویی ، طرح پایش مصرف گاز در ادارات دولتی استان آغاز و 1363 دستگاه اجرایی استان در این طرح اجرا شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفهجویی، طرح پایش مصرف گاز در ادارات دولتی استان آغاز شده است و از ابتدای آذرماه تاکنون مصرف گاز یک هزار و 363 دستگاه اجرایی پایش شد.
استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برنامهریزیها در شرکت ملی گاز باید به شکلی باشد که خراسان جنوبی دچار قطعی گاز نشود گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور، آمادگی مواجهه با شرایط فصل سرد را در دستور کار داریم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی بر لزوم ثبتنام متقاضیان در سامانه سدف برای دریافت گاز مایع تأکید کرد.
خودروهای سوخت بر (شوتی) با استفاده از سامانه های کنترل نظارتی جایگاه های عرضه سوخت مایع استان خراسان جنوبی شناسایی میشوند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی از شناسایی ٨٢٩ کارت هوشمند سوخت دارای رفتار نامتعارف سوختگیری در استان خبر داد.
شرکت گاز استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
مدیرعامل شرکت گازخراسان جنوبی گفت: تاکنون در دولت سیزدهم۱۰هزارمیلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان تعریف و اجرا شده که دستاورد خوبی در پی داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفهجویی، طرح پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی استان آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف یک میلیارد و ۴۳۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در هشت ماه گذشته در استان خبر داد.