مشترکان کم مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی جایزه 200 میلیون ریالی دریافت می‌کنند

مشترکان کم مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی جایزه 200 میلیون ریالی دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای کمپین کاهش مصرف گاز در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 200 مشترک گاز طبیعی استان که حداقل 10 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند شانس برنده شدن در 200 جایزه 200 میلیون ریالی را خواهند داشت.

ارسال بیش از 330 هزار پیامک صرفه جویی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

ارسال بیش از 330 هزار پیامک صرفه جویی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در راستای آگاه‌سازی و آموزش صحیح شهروندان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی بیش از 330 هزار پیامک به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

گلایه دادستان بیرجند از فعال نبودن برخی دوربین‌های نظارتی جایگاه‌های سوخت

گلایه دادستان بیرجند از فعال نبودن برخی دوربین‌های نظارتی جایگاه‌های سوخت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از غیر فعال بودن برخی دوربین‌های جایگاه‌های سوخت و ترک فعل مسئولین دو جایگاه سوخت در استان گلایه و بر افزایش نظارت‌ها در این مورد تأکید کرد.

گازرسانی به ۷۷۷ روستا، ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک دیدبانی در شرق کشور

گازرسانی به ۷۷۷ روستا، ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک دیدبانی در شرق کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: 777 روستا در شهرستان‌های مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که می‌توان گفت تقریبا 100 درصد روستا‌های مرزی استان هم به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.

بازگشت بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی به سامانه هوشمند

بازگشت بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی به سامانه هوشمند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی محمدرضا عابدانی با اعلاگفت: بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در خراسان جنوبی به سامانه هوشمند بازگشته و سوخت رسانی با کارت در آن امکان پذیر است.