۲۹۰۰ کلنی زنبور عسل در شهرستان سربیشه وجود دارد/تولید 12 تن عسل در این شهرستان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه از تولید 12 تن عسل باکیفیت در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 هزار و 900 کلنی زنبور عسل در سربیشه وجود دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه از تولید 12 تن عسل باکیفیت در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 هزار و 900 کلنی زنبور عسل در سربیشه وجود دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه گفت: 48 سازه در منطقه مرزی بخش درح حوزه مشوکی شهرستان برای مهار روانابهای سطحی احداث شده است.
نماینده مردم شهرستانهای سربیشه ونهبندان در مجلس شورای اسلامی تامین کادر درمانی،پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی یکی از مهمترین اولویت های سربیشه دانست وگفت:در این شهرستان سی تی اسکن نداریم و مردم برای استفاده از این دستگاه، باید به بیرجند مراجعه کنند.
استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور تسریع در راه اندازی فاز اول پروژه و وارد مدار کردن ۱۰ مگاوات برق، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راهاندازی فاز اول پروژه نیروگاه بادی “درح سربیشه” مصوب شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت استاندار خراسان جنوبی برای اختصاص 2میلیارد تومان برای توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر درح خبر داد.
کارشناس باستانشناسی ادارهکل میراثفرهنگی گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، از کشف نخستین مدارک از حضور انسان عصر پارینهسنگی در دشت سربیشه خبر داد.
مشاور عالی شرکت انرژی تجدید پذیر خراسان جنوبی گفت: عدم تخصیص تسهیلات ارزان قیمت، دلیل تکمیل نشدن پروژه نیروگاه بادی درح است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی، مهمترین سرمایه شرکت برق استان است و برای رعایت نکات ایمنی باید به نیروی انسانی نیز توجه ویژه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از اجرای خط انتقال برق معادن شاهکوه تا مردادماه امسال خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی گفت: با اختصاص 256 میلیارد تومان طرحهای آبرسانی به ۴۹ روستای استان شتاب میگیرد و ۱۵ هزار نفر در سال جاری از آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.