تیم میدانی کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در سربیشه فعال شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از فعال شدن تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان سربیشه خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از فعال شدن تیم میدانی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان سربیشه خبر داد.
در راستای ارتقای جایگاه اطلاع رسانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سربیشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و رابطین خبری روابط عمومیهای ادارات برای نخستین بار شورای اطلاع رسانی این شهرستان تشکیل و آغاز به کار کرد.
در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار سربیشه ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی پروژه احداث روشنایی حدفاصل میدان زینبیه تا دبیرستان حجت شهر مود افتتاح شد.
همزمان باششمین روز ازدهه مبارک فجروباحضور استاندارخراسان جنوبی،مدیرعامل شرکت گازاستان و جمعی ازمسئولان استان، 58 پروژه گازرسانی باهزینه اجرایی و یا اعتبارموردنیاز بیش از 119میلیارد تومان درشهرستان سربیشه افتتاح یا کلنگ زنی شد.
همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در اکثر شهرستانهای خراسان جنوبی با حضور استاندار و معاونان وی و سایر مسئولان استانی تعدادی از پروژههای دهه فجر افتتاح و کلنگزنی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای برق الله و کلاته بلوچ در شهرستان سربیشه خبر داد.
فرماندار سربیشه به اجرای برنامههای انسجام بخش و امید آفرین در دهه فجر تاکید کرد و گفت: ایجاد تنوع و نوآوری در برنامههای دهه فجر امسال شهرستان سربیشه مورد توجه است.
فرماندار سربیشه،سپاه را مظهر عزت و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه نه تنها در ایران که در کمک به دیگران در منطقه همواره نقش آفرین بوده و به همین دلیل دشمنان چشم دیدن آنها را ندارند.
نماینده شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق روستایی سربیشه خبر داد و افزود: این اعتبار بعد از سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به این شهرستان اختصاص یافت.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در شهرستان سربیشه ۹۰ کیلومتر از راه ها مشکل دارد که با کمک دولت و حمایت ایمیدرو می توان این مشکل را مدیریت کرد.