11 پروژه برق رسانی در بیرجند به بهره برداری رسید
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بهرهبرداری از ۱۱ پروژه برقرسانی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آغاز شد که 8800 خانوار از آنها بهرهمند شدند.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بهرهبرداری از ۱۱ پروژه برقرسانی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آغاز شد که 8800 خانوار از آنها بهرهمند شدند.