ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از 15 خردادماه تغییر می کند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از 15 خردادماه تغییر می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از 15 خردادماه تغییر می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه به روال قبل برمیگردد.