دستهبندیهای خبر: اجتماعی، اخبار استان، اخبار برگزیده استان
تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از روز شنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه به روال قبل برمیگردد.
به گزارش “پیام خاوران” ناصر ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت کاری ادارات، نهادهای عمومی، سازمانهای دولتی، بانکها، دانشگاهها و شهرداریهای استان از روز شنبه 25 فروردین مطابق روال قبل خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: از روز 25 فروردین زمان فعالیت ادارات روزهای شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 14:30 و روزهای پنجشنبه ساعت 7:30 تا 13:30 خواهد بود.
انتهای پیام/102
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0