تجلیل رئیس سازمان مدیریت خراسان جنوبی از تلاشگران روابط عمومی استانداری
علی بهدانی به مناسبت روز ملی ارتباطات، از تلاش مخلصانه و شبانهروزی روابط عمومی استانداری قدردانی کرد.
علی بهدانی به مناسبت روز ملی ارتباطات، از تلاش مخلصانه و شبانهروزی روابط عمومی استانداری قدردانی کرد.
روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با کسب رتبه اول، در صدر جدول رده بندی روابط عمومی های استانداری های کشور قرار گرفت.
با امضای استاندار خراسان جنوبی" احمد درمحمدی مقدم " به سمت معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی روز سهشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان معرفی شد.