تجلیل رئیس سازمان مدیریت خراسان جنوبی از تلاشگران روابط عمومی استانداری

به گزارش پیام خاوران، همزمان با ۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، علی بهدانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان با حضور در حوزه روابط عمومی، تشریفات و امور بینالملل استانداری خراسان جنوبی، این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
بهدانی در این دیدار صمیمانه که در محل دفتر «درمحمدی» مسئول روابط عمومی استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و قدردانی از مساعی شبانهروزی کارکنان این حوزه، اظهار داشت: روابط عمومیها در استان خراسان جنوبی، انسانهایی مخلص و متعهد هستند که در میدان پاسخگویی سریع، هنرمندانه و صادقانه به افکار عمومی و تعامل با رسانهها حضوری فعال دارند.
وی با نکوداشت نام و یاد پروفسور معتمدنژاد، پدر علم روابط عمومی ایران و گرامیداشت شهدای حوزه خبر و اطلاعرسانی، افزود: قدرشناسی از فعالان خدوم این حوزه و صاحبان اندیشه و قلم، علاوه بر دمیدن روح انگیزه در فضای تلاش، زمینهساز گسترش ارتباطات رسانهای، رضایتمندی مردمی و اعتمادسازی بیش از پیش در سطح استان خواهد بود.
در ادامه این دیدار، درمحمدی، مسئول حوزه روابط عمومی، تشریفات و امور بینالملل استانداری نیز با قدردانی از حمایتهای سازمان مدیریت و برنامهریزی، بر تداوم اطلاعرسانیهای اعتمادآفرین در مسیر پیشرفت و توسعه استان تأکید کرد.
در پایان این مراسم، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان با اهداف لوح سپاس و گل، از تلاشهای کارکنان حوزه روابط عمومی، تشریفات و امور بینالملل استانداری تجلیل به عمل آورد.
انتهای پیام/
برچسب ها :خراسان جنوبی ، روابط عمومی استانداری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0