80 دانش‌آموز خراسان جنوبی حکم همیار انرژی دریافت کردند

80 دانش‌آموز خراسان جنوبی حکم همیار انرژی دریافت کردند

در مراسمی با حضور سید علیرضا موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، و رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان، 80 دانش‌آموز به نمایندگی از 3 هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان استان، حکم همیار انرژی دریافت کردند.