افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز نسبت به روز گذشته خبر داد و از مشترکین درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز نسبت به روز گذشته خبر داد و از مشترکین درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با بهسازی 213 واحد موتورخانه طی ششماهه نخست سال جاری، تعداد موتورخانههای بهسازیشده استان خراسان جنوبی به 496 واحد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مصرف گاز استان در تمامی مصارف در اوج مصرف به حدود ۱۱.۵ میلیون مترمکعب می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف ۲۸ درصدی گاز خانگی طی روز گذشته در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: میزان مصرف کل گاز استان از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۴۴ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: بیش از یک هزار میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان از ابتدای سال مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۴۹۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سه ماه گذشته در استان مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهینهسازی 877 موتورخانه استان در سال 1401 و کاهش حدود 24 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینهسازی موتورخانهها خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از کاهش ۲۴ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی از ابتدای تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خبر داد و گفت: همت جهادی کارکنان شرکت گاز و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی مانع از قطع گاز در بخش خانگی شد.
سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی گفت: با توجه به ماندگاری هوای سرد تا چند روز آینده، نیاز است همچنان مدیریت مصرف انرژی در دستور کار باشد البته از لحاظ سوخت جایگزین هیچ مشکلی در استان نداریم.