98 اخطار قطع گاز برای مشترکین بد مصرف خراسان جنوبی صادر شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از صدور 98 مورد اخطار قطع گاز در سطح استان به مشترکین بد مصرف خبر داد و گفت: گاز 17 مشترک بد مصرف در سطح استان قطع شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از صدور 98 مورد اخطار قطع گاز در سطح استان به مشترکین بد مصرف خبر داد و گفت: گاز 17 مشترک بد مصرف در سطح استان قطع شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی خبر داد و از مشترکین درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف مدیریت انرژی و صرفهجویی، طرح پایش مصرف گاز در استان آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: شهروندان استان با توجه به تعمیرات در خط اصلی انتقال گاز و افت کم سابقه فشار گاز در استان نسبت به کاهش حداقل 20 درصد مصرف معمول گاز حداقل به مدت 48 ساعت اقدام کنند.
سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف 960 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست سالجاری در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسانجنوبی گفت: تاکنون 252 دستگاه دولتی پر مصرف استان اخطار از شرکت گاز دریافت کردهاند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف بالای گاز در استان طی روز گذشته خبر داد و از مشترکین درخواست کرد تا در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.
معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی از کاهش ۱۲ درصدی مصرف گاز دربخش خانگی خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف کاهش مصرف گاز طبیعی، طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیارد و 498 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان به مصرف رسیده است.