دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر نیرو درپایتخت
هم‌افزایی برای آینده‌ای پایدار؛

دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر نیرو درپایتخت

استاندار خراسان جنوبی، در دیدار با دکتر علی‌آبادی، وزیر نیرو، در تهران، راهکارهای مدیریت بحران آب و توسعه پروژه‌های نیروگاه‌های خورشیدی در استان را بررسی کردند.

در آستانه پيك تابستان 1402/ وزير نيرو مژده يك خبر خوب در هفته پيش رو را به مردم داد

در آستانه پيك تابستان 1402/ وزير نيرو مژده يك خبر خوب در هفته پيش رو را به مردم داد

وزير نيرو با اشاره به طراحي 140 اقدام اساسي براي تامين برق فصل گرم گفت:يك اقدام از 140 اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي رارقم مي زد و يك خبرخوب است كه درروزدوشنبه11ارديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانیم

بهره برداری‌از 788پروژه برق‌رسانی باحضور ویدئو کنفرانسی وزیرنیرو درخراسان جنوبی

بهره برداری‌از 788پروژه برق‌رسانی باحضور ویدئو کنفرانسی وزیرنیرو درخراسان جنوبی

در اولین پویش سراسری ” هر هفته الف – ب ایران ” که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از 788 پروژه استانی که در نیمه دوم سال 99  در سطح خراسان جنوبی اجرا شده است افتتاح شد.

زمینه صادرات برق از خراسان جنوبی فراهم می شود

زمینه صادرات برق از خراسان جنوبی فراهم می شود

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در تولید برق گفت: با راه اندازی نیروگاه های بادی و خورشیدی در دست اقدام و تولید برق در استان، زمینه برای صادرات انرژی فراهم می گردد.

سد سیاهو سربیشه افتتاح شد

سد سیاهو سربیشه افتتاح شد

سد مخزنی سیاهو سربیشه در پنجمین پویش هر هفته_الف_ب_ایران روز شنبه با حضور وزیر نیرو در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.