افتتاح 165 پروژه برق رسانی با حضور وزیر نیرو درخراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 165 پروژه برق رسانی شهری وروستایی با سرمایه گذاری 245 میلیاردو 326 میلیون ریال امروز وبا حضور وزیر نیرو به استان افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران ” ، محمد ابراهیم شرکاء اظهار داشت: 95پروژه درقالب برق رسانی به روستاها و توسعه شبکه برای تامین برق متقاضیان جدیدباسرمایه گذاری 172میلیارد و 265 میلیون ریال افتتاح می شود.
وی از افتتاح50 پروژه در قالب اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق در استان با 50 میلیارد و 629 میلیون ریال سرمایه گذاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: 20 پروژه در قالب تامین و اصلاح روشنایی معابر با 22میلیارد و 432 میلیون ریال سرمایه گذاری در سفر مقام عالی وزارت نیرو در استان و استاندار خراسان جنوبی افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.
انتهای پیام/
برچسب ها :افتتاح 165پروژه برق رسانی ، بیرجند ، شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی ، محمد ابراهیم شرکاء ، وزیر نیرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0