دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر نیرو درپایتخت
استاندار خراسان جنوبی، در دیدار با دکتر علیآبادی، وزیر نیرو، در تهران، راهکارهای مدیریت بحران آب و توسعه پروژههای نیروگاههای خورشیدی در استان را بررسی کردند.
استاندار خراسان جنوبی، در دیدار با دکتر علیآبادی، وزیر نیرو، در تهران، راهکارهای مدیریت بحران آب و توسعه پروژههای نیروگاههای خورشیدی در استان را بررسی کردند.
وزير نيرو با اشاره به طراحي 140 اقدام اساسي براي تامين برق فصل گرم گفت:يك اقدام از 140 اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي رارقم مي زد و يك خبرخوب است كه درروزدوشنبه11ارديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانیم
وزیر نیرو گفت: اغلب سؤال میکنند؛ آیا تابستان امسال خاموشی داریم؟ پاسخ این است؛ اگر مردم همکاری کنند مشکل تأمین برق در حداقل خواهد بود.
در اولین پویش سراسری ” هر هفته الف – ب ایران ” که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از 788 پروژه استانی که در نیمه دوم سال 99 در سطح خراسان جنوبی اجرا شده است افتتاح شد.
استاندارخراسان جنوبی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در تولید برق گفت: با راه اندازی نیروگاه های بادی و خورشیدی در دست اقدام و تولید برق در استان، زمینه برای صادرات انرژی فراهم می گردد.
سد مخزنی سیاهو سربیشه در پنجمین پویش هر هفته_الف_ب_ایران روز شنبه با حضور وزیر نیرو در استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
وزیر نیرو با بیان اینکه ادغام شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی تصویب شد، گفت: شرکتهای آب و فاضلاب شهری روستایی در هم ادغام میشود و شرکت آب و فاضلاب استانها تشکیل میشود.
وزیر نیرو با بیان اینکه تلاش میشود پروژه نیروگاه زغال سوز طبس امسال به شکل مطلوب فعال شود، گفت: در این سفر عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی شهری در بیرجند و طبس آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 165 پروژه برق رسانی شهری وروستایی با سرمایه گذاری 245 میلیاردو 326 میلیون ریال امروز وبا حضور وزیر نیرو به استان افتتاح می شود.