دسته‌بندی‌های خبر: اخبار استان، اخبار برگزیده استان، اقتصادی، نفت و گاز
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 جولای 2023 - 11:31
کد خبر : 50378
| نویسنده: محمد قربانی

افزایش 2 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

افزایش 2 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش 2 درصدی مصرف گاز طبیعی نسبت به بازه مشابه سه ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه ماهه نخست سالجاری در استان خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف حدود 440 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بخش نیروگاهی با مصرف 191 میلیون متر مکعب بیشترین میزان مصرف و پس از آن بخش خانگی، تجاری، صنایع با مصرف حدود 124 میلیون مترمکعب بیشترین میزان مصرف را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بخش فولاد با مصرف حدود 68 میلیون مترمکعب، سیمان قائن و سیمان باقران با مصرف حدود 41 میلیون متر مکعب و جایگاه‌های سوخت CNG با مصرف حدود 16 میلیون مترمکعب بیشترین مصرف گاز طبیعی را در سه ماهه نخست سالجاری به نام خود ثبت کرده‌اند.

محمودی با اشاره به افزایش 2 درصدی مصرف گاز طی سه ماهه نخست سالجاری نسبت به بازه مشابه سال گذشته افزود: در سه ماهه نخست سال 1401 در بخش‌های مختلف استان خراسان جنوبی  431 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

انتهای پیام/ 102

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.