در ستاد مدیریت مصرف انرژی درمیان مطرح شد؛
الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری

به گزارش پیام خاوران “، جلسه ستاد مدیریت مصرف انرژی شهرستان درمیان به ریاست فراشی فرماندار شهرستان برگزار شد.
در این جلسه پیرامون کنترل مصرف برق در بخش های ادارات،کشاورزی و صنعت و بررسی برنامه های گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۵ بحث و تبادل نظر شد.
بررسی وضعیت مصرف برق استان خراسان جنوبی و شهرستان درمیان،️ برنامه راهبردی شرکت توزیع در حوزه مدیریت مصرف جهت عبور از پیک بار تابستان، برنامه مدیریت مصرف و مدیریت بار برای بخش صنعت،کشاورزی و اداری شهرستان در پیک بار تابستان از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین پیگیری مصوبه الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری وکاهش ۷۰ درصدی مصرف در ساعت غیر اداری و️ موضوع الزام ادارات به تامین ۲۰درصد مصرف خود با نیروگاههای خورشیدی و انرژی های تجدید پذیر و نیز احداث نیروگاه تجدید پذیر مطابق ضوابط ارائه شده در چاه های کشاورزی و شهرک های صنعتی از دیگر مطالب وموضوعات ارائه شده در این جلسه بود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0