در ستاد مدیریت مصرف انرژی درمیان مطرح شد؛
الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری
در ستاد مدیریت مصرف انرژی شهرستان درمیان بر الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری تأکید ویژه شد.
در ستاد مدیریت مصرف انرژی شهرستان درمیان بر الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری تأکید ویژه شد.
مدیر توزیع برق شهرستان درمیان گفت: با تعویض تیرهای فرسوده، نصب ترانسهای جدید و چراغهای LED، شبکه برق ۷۵ روستا در درمیان متحول و زندگی عشایر با پنلهای خورشیدی قابل حمل راحتتر شده است.
آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق درمیان در مراسمی با حضورامام جمعه موقت و فرماندار شهرستان درمیان ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان وجمعی از مدیران شهرستان و معاونان ومدیران ستادی این شرکت برگزارشد.