تقدیر از روحیه جهادی در شرکت گاز؛ تاکید بر استمرار خدمات پایدار

به گزارش پیام خاوران دکتر سیدحسن هاشمی، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با حضور در شرکت گاز استان خراسان جنوبی، از بخشهای مختلف این مجموعه و روند خدمترسانی به مردم بازدید کرد.
وی در این بازدید، با اشاره به شرایط خاص و وضعیت ویژه حاکم، از تلاشهای شبانهروزی مدیران، کارکنان و بهویژه نیروهای عملیاتی قدردانی کرد و گفت: حفظ پایداری شبکه در چنین شرایط حساسی، مصداق بارز تعهد و مسئولیتپذیری است و نشان از روحیه جهادی مجموعه گاز استان دارد که برای آسایش مردم در میدان حضور دارند.
در ادامه این بازدید، رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان گزارشی جامع از اقدامات پیشگیرانه و وضعیت شبکه در مناطق حساس ارائه کرد. وی با تشریح فعالیت تیمهای آمادهباش و برنامههای مدیریت مصرف اضطراری، خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیتهای انسانی و فنی شرکت در حالت آمادهباش کامل هستند تا حتی در سختترین شرایط جوی و عملیاتی، هیچگونه خلل یا وقفهای در تأمین گاز مشترکان عزیز ایجاد نشود.
این بازدید با تاکید بر تداوم پایش دقیق شبکه و خدمترسانی صادقانه به مردم استان به پایان رسید.
انتهای پیام/
برچسب ها :روحیه جهادی ، شرکت گاز ، قدردانی ، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0