دسته‌بندی‌های خبر: اخبار استان، اخبار برگزیده استان
تاریخ انتشار : شنبه 30 می 2020 - 12:39
کد خبر : 14818
| نویسنده: محمد قربانی

عملیات اجرایی احداث نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی سربیشه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی سربیشه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی سربیشه آغاز شد

به گزارش “پیام خاوران “ ، عملیات اجرایی احداث نیروگاه بادی 50 مگاواتی سربیشه با سرمایه‌گذاری 70میلیون یورو معادل یک هزار و 120 میلیارد تومان صبح امروز با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

این نیروگاه قرار است سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عملیات اجرایی این پروژه با استفاده از ظرفیت ساخت و احداث داخل کشور در گروه مپنا انجام می‌شود و این پروژه دارای تجهیزات نیروگاهی شامل 20 توربین با ظرفیت هرکدام 2.5 مگاوات و 80 متر ارتفاع برج توربین است.

با اجرای این پروژه میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت معادل 45 میلیون لیتر گازوئیل در سال و میزان صرفه‌جویی در مصرف آب نیز 125 هزار مترمکعب در سال است همچنین میزان اشتغال‌زایی نیز در دوره بهره‌برداری 25 نفر به طور مستمر است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.