پایداری خدمات در حوزه انرژی خراسان جنوبی مطلوب است

به گزارش پیام خاوران، مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اظهار داشت: صنعت آب و برق توانسته است با عملکردی قابل قبول، پایداری شبکه و رضایتمندی مشترکان را به خوبی حفظ کند.
وی ضمن تقدیر از همراهی راهبردی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان با شرکت توزیع نیروی برق افزود: حمایتهای همهجانبه مجموعه مدیریتی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان در پیشبرد پروژههای زیرساختی و توسعهای صنعت برق بسیار مطلوب است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، از نقش کلیدی و اثرگذار مدیران و کارشناسان این سازمان در تسهیل فرآیندهای برنامهریزی و تخصیص اعتبارات قدردانی کرد.
دادگر با اشاره به آمادگی برای عبور از پیک بار تابستان 1405 و صیانت از پایداری شبکه در شرایط حساس کنونی یادآور شد: صنعت آب و برق توانسته است با عملکردی مناسب، پایداری شبکه و رضایتمندی مشترکان را به خوبی حفظ نماید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از تلاشهای مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی، رفع سریع خسارات و آسیبهای شبکه و تجهیزات ناشی از جنگ تحمیلی را ستود.
علی بهدانی اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب شرکت توزیع برق استان در جذب اعتبارات بویژه استفاده از اوراق مرابحه در سال گذشته ، حمایت از صنعت برق استان به عنوان یک زیر ساخت مهم و حیاتی را ضروری دانست.
انتهای پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0