دسته‌بندی‌های خبر: صنعت برق خراسان جنوبی
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2026 - 11:07
کد خبر : 72464
| نویسنده: محمد قربانی

پایداری خدمات در حوزه انرژی خراسان جنوبی مطلوب است

پایداری خدمات در حوزه انرژی خراسان جنوبی مطلوب است
علیرغم چالش‌های ناشی از شرایط منطقه‌ای و جنگ تحمیلی سوم ، پایداری خدمات در حوزه انرژی استان بسیار مطلوب است.

به گزارش پیام خاوران، مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی امروز در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: صنعت آب و برق توانسته است با عملکردی قابل قبول، پایداری شبکه و رضایتمندی مشترکان را به خوبی حفظ کند.

وی ضمن تقدیر از همراهی راهبردی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با شرکت توزیع نیروی برق افزود: حمایت‌های همه‌جانبه مجموعه مدیریتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پیشبرد پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای صنعت برق بسیار مطلوب است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، از نقش کلیدی و اثرگذار مدیران و کارشناسان این سازمان در تسهیل فرآیندهای برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات قدردانی کرد.

دادگر با اشاره به آمادگی برای عبور از پیک بار تابستان 1405 و صیانت از پایداری شبکه در شرایط حساس کنونی یادآور شد: صنعت آب و برق توانسته است با عملکردی مناسب، پایداری شبکه و رضایتمندی مشترکان را به خوبی حفظ نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از تلاشهای مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی، رفع سریع خسارات و آسیب‌های شبکه و تجهیزات ناشی از جنگ تحمیلی را ستود.

علی بهدانی اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوب شرکت توزیع برق استان در جذب اعتبارات بویژه استفاده از اوراق مرابحه در سال گذشته ، حمایت از صنعت برق استان به عنوان یک زیر ساخت مهم و حیاتی را ضروری دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.