قیمت گوشت قرمز در بیرجند به ۱۰۰ هزار تومان رسید

صبح امروز قطار گرانی به ایستگاه گوشت قرمز رسید و افزایش قیمتی که در اردیبهشت ماه اتفاق افتاده بود امروز دوباره با شیب گرانی همراه بود و پیش‌بینی احتمال افزایش قیمت بیشتر نیز وجود دارد.

به گزارش “پیام خاوران “، ماراتن افزایش قیمت‌ها همچنان جولان می‌دهد و هر روز که از خواب بیدار می‌شویم شاهد افزایش قیمت یک قلم کالای اساسی هستیم و مردم در زیر بار سنگین قیمت‌ها کمر خم کرده‌اند.

مردم معتقدند اگر کالایی گران شد دیگر باید قید ارزانی آن را بزنیم. آنها از این وضعیت گلایه‌مند هستند و خواستار نظارت بیشتر مسئولان روی قیمت‌ها و اجاس موجود در بازار هستند.

با گشتی در بازار بیرجند شهروندانی را می‌بینیم که خواستار توقف روند افزایش قیمت‌ها هستند قیمت‌هایی که گویی مسابقه سرعت با یکدیگر گذاشته و در تلاش برای سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

یکی از شهروندان بیرجندی  ضمن گلایه از روند افزایش قیمت‌ها در بازار افزود: هفته گذشته شاهد افزایش مجدد قیمت در مواد شوینده بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ هم چند ماهی است بر روی شیب تند قیمت‌ها قرار گرفته و مرغ 9 هزار تومان که ابتدای سال بود حال خود را به بیش از 23  هزار تومان و تخم مرغ به 15 هزار تومان رسانده است.

دیگر شهروند بیرجندی با گلایه از اینکه امروز که برای خرید گوشت قرمز مراجعه کردم قیمت افزایش یافته بود افزود: اگر در فضای مجازی و یا تلوزیون قیمت کالایی افزایش یابد روز بعد در بیرجند هم افزایش پیدا می‌کند.

اکبری با اعلام اینکه ابتدای سال در اردیبهشت ماه قیمت گوشت قرمز افزایش یافت افزود: امروز نیز قیمت گوشت 5 هزار تومان افزایش یافت و با نرخ 100 هزار تومان عرضه شد و این در حالی است که فروشنده معتقد بود قرار است هفته آینده هم دوباره شاهد افزایش قیمت گوشت باشیم.

بیشتر بخوانید   کد ملی؛ برای توزیع گوشت تنظیم بازار

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی در بیرجند اظهار داشت: طبق جلساتی که داشتیم مقرر شد از امروز قیمت گوشت قرمز در بیرجند با 5 هزار تومان افزایش به 100 هزار تومان برسد و به قصابی‌ها هم ابلاغ شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

زجاجی با بیان اینکه امروز قیمت گوشت مرغ عرضه مستقیم 22 هزار و 770 هزار تومان و در مراکز خرده فروشی 23 هزار 600 تومان است افزود: با توجه به کمبود نهاده‌های دامی و مواد خوراک دام احتمال اینکه دوباره شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز باشیم وجود دارد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها