جشن ولادت امام رضا (ع) در شهرستان درمیان برگزار شد

جشن ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) با حضور باشکوه مردم و خادمان حرم رضوی در حسینیه شهدای گمنام بخش قهستان شهرستان درمیان برگزار شد. 

به گزارش “پیام خاوران“، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) شب گذشته به شهرستان درمیان و بخش قهستان وارد شدند و این شهرستان را به عطر رضوی آکنده کردند.جشن ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) با حضور باشکوه مردم و خادمان حرم رضوی در حسینیه شهدای گمنام بخش قهستان شهرستان درمیان برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی موحدیان، مُبلغ اعزامی حرم رضوی در این مراسم بیان کرد: یکی از رمزهای موفقیت شهدا زندگینامه آنها بوده و کتاب خواندن شهید و خاطرات تاثیر دارد شهید به وجه الله نگاه می کند.

موحدیان گفت: شهید به مقامی می رسد که در نزد خدا ویژه است و برکت شهدا ما را ولایتمدار کرده و مردم با حضور پرشور در انتخابات جهاد کردند.

وی تصریح کرد: کسی که در انتخابات رای نمی دهد الفبای فرهنگ رضوی و شهادت و انسانیت را نمی فهمد و شما رای دادید متوجه موضوع هستید و باید این راه را ادامه بدهید و عقل آن چیزی است که انسان به وسیله آن بهشت را به دست می آورد.

حجت الاسلام راستگو، امام جمعه قهستان در این جشن بیان کرد: مردم ایران اسلامی و خراسان جنوبی روز جمعه حماسه بزرگی را با حضور خود در انتخابات رقم زدند که دوست و دشمن انگشت به دهان ماندند.

راستگو افزود: این حضور پررنگ مردم در حالی بود که دشمنان شیطنت های بسیاری داشتند تا مردم را ناامید کنند و به پای صندوق های رای نیایند.

وی گفت: رییس جمهور منتخب ملت ایران خادم امام رضا(ع) هستند و این نتیجه را ملت رقم زدند و امروز پیروز این انتخابات مردم هستند و استان خراسان جنوبی در کشور ولایتمداری و عظمت خود را به رخ کشاند.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: مردم دید و بازدیدهای شب یلدا را مجازی برگزار کنند

امام جمعه قهستان تصریح کرد: امیدواریم با این انتخاب مردم بسیاری از مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر در کشور حل شود و مردم از بی عدالتی و فساد رنج نبرند.

راستگو ادامه داد: پرچم حرم رضوی عطر و بوی امام رضا(ع) را در شهر آکنده کرده و افتخار ما این است که خدام و پرچم امام رضا(ع) را زیارت کنیم.

همچنین با حضور خادمان حرم رضوی کانون خادم یاران رضوی بخش قهستان افتتاح شد تا کمک کننده به مستضعفان و پل ارتباطی میان مردم و حرم امام رضا(ع) باشد.

حجت الاسلام خزایی، امام جمعه درمیان خزایی در محل افتتاح این کانون و جمع مردم بخش قهستان افزود: انتخاب مردم در انتخابات ۱۴۰۰ صحیح و دقیق بود و به فرمایش رهبری نیز مردم از این انتخاب خیر خواهند دید.

خزایی بیان کرد: خادمان رضوی با حضور خود در این خطه اشک شوق در گوشه چشمان مردم جاری کردند که بسساری به دلیل ویروس کرونا نمی توانند به مشهدالرضا بروند.

وی گفت: یکی از افتخارات ما نیز حضور خادمان حرم رضوی است و با حضور آنها کانون خادم یاران رضوی افتتاح شد تا بحث خدمت به مردم و کمک های مومنانه را دنبال کند و این کانون می تواند مایه افتخار و حل بسیاری از مشکلات مستضعفان باشد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها