انتظارت از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بسیار بالاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظارت از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم  بسیار بالاست.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا  طالبی صبح امروز در  مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی و پارک محله  روستای دستگرد شهرستان درمیان اظهار داشت: افتتاح  و به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها در داخل روستاها در راستای پرکردن اوقات فراغت، هم سرگرمی است و هم تأثیرات مثبتی بر سلامت جسم و روح نوجوانان دارد لذا لازم است در نگهداری این فضاها  دقت شود.

وی تصریح کرد: انتظارت از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بالاست ضمن آنکه این دولت در یکسال گذشته که روی سرکار آمده اقدامات بسیار بزرگی در سطح ملی و منطقه‌ای انجام داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار بزرگی در سطح استان خراسان  جنوبی هستیم و  امروز در منطقه طبس مسینا و گزیک نیز  پروژه‌های خوبی که انتفاع آن به مردم می‌رسد مورد  بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

طالبی متذکر شد: حق مردم  بیش از اینها بوده و باید بتوانیم بیش از این به مردم خدمت کنیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمتگذاری به  مردم  را به این  دولت  کریمه عنایت فرماید تا بتوانند بر اقدامات شایسته خود بیفزایند زیرا باعث امیدآفرینی در بین مرم می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای دستگرد بخش گزیک بیان کرد: این پروژه با اعتبار کلی 700 میلیون تومان (600 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد علوی و ورزش و جوانان و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستا) در شهرستان درمیان تامین شده است.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روند افرایشی موارد ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها