پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک هفته دولت گفت: این ایام یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، متن پیام مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به شرح زیر است:

هوالفتاح العلیم

هفته دولت یادآور بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و شهید باهنر است که همواره در تلاش برای احیای اندیشه‌های بلند و شور و شعور انقلابی و تفکر خدمت به مردم با جوهره اخلاق، اخلاص و عمل بوده‌‌اند.

هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های این شهدا و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی در طول سالیان گذشته است. بی‌تردید در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را “سال مهار تورم، رشد تولید “نام‌گذاری کرده‌‌اند، تمامی مسئولان و مدیران باید با تأسی از فضایل اخلاقی شهدای دولت، این بزرگ مردان را الگوی راه خود قرار داده و در راستای شعار امسال گام بردارند و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت روز افزون میهن‌مان باشند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یادوخاطره شهدای دولت وکارمند، هفته دولت را به تمامی دولت‌مردان وکارمندان خدوم ومتعهد کشور به ویژه کارکنان خستگی ناپذیرصنعت برق استان خراسان جنوبی که درسخت‌ترین شرایط نسبت به تامین پایدار برق مردم استان اهتمام دارند، تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامتی همگان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قدردانی نماینده مردم قاینات و زیرکوه از رضایت مندی مردم این شهرستان ها به عملکرد شرکت برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها