سارق زن مردنما دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری خانم سارقی تحت پوشش لباس مردانه با کشف ۱۳ فقره سرقت و مقادیری اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران” سرهنگ سیدمرتضی موسوی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از صنوف در سطح شهرستان نهبندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

وی بیان کرد: در همان بررسی اولیه مشخص شد سارق یک خانم بوده که تحت پوشش لباس مردانه اقدام به سرقت کرده است که توسط کارکنان انتظامی زن وی دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

موسوی عنوان کرد: متهم دستگیر شده با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران پلیس به ناچار به 13  فقره سرقت از صنوف در سطح شهرستان نهبندان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: در این راستا قاطعانه با سارقان که بر امنیت روانی جامعه اثر سوء می‌گذارند برخورد خواهیم کرد.

موسوی همچنین از کشف بیش از 110 کیلو تریاک در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی سربیشه در بازرسی از 4 کوله پشتی عابران پیاده 110 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران انتظامی سربیشه اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقیان مواد مخدر به صورت پیاده در سطح این شهرستان دریافت کردند که موضوع پیگیری و به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   همه مسئولان یکصدا معتقدند با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد

وی بیان کرد: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به 4  نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

موسوی گفت: متهمان با مشاهده پلیس با رها کردن کوله پشتی‌های خود و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که مأموران آن ا را تعقیب و یک نفر از آنها را دستگیر کردند و متهمان دیگر با استفاده از عوارض زمین و تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری شدند و از دید مأموران خارج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: عملیات پلیس برای دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

موسوی خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام /182

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها