همه مکتب های مدعی به جز اسلام مواجه با شکست هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه مکتب های مدعی به جز اسلام مواجه با شکست هستند، گفت: بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران جهان را بیدار کرده است.

به گزارش “ پیام خاوران “، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز  در خطبه های عبادی سیاسی نماز عید فطر در بیرجند که در صحن مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد با بیان اینکه تقوای الهی تنها توشه و عامل انتقال از این دنیا به آخرت است، اظهار کرد: امروز عید تقوا و بندگی خدا است و لذا تلاش شود تا این حالت طهارت و تقوا را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم با ایمان و ظلم ستیز ایران در صحنه های مختلف اجتماعی، بین المللی و منطقه ای و به خصوص روز راهپیمایی قدس یک عبادت بزرگ و جهاد در راه خدا است، ادامه داد: امروز کار بشر به جایی رسیده که ظلم و ستم و طاغوت ها دنیا را فرا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند با بیان اینکه همه مکتب های مدعی به جز اسلام مواجه با شکست هستند، گفت: قرن ۱۹ و ۲۰ از بدترین قرون دوران تاریخ از نظر ظلم و ستم طاغوت ها است که استعمارگران در قالب لیبرال دموکراسی غرب، دین و خدا را کنار زد و تابع نفس شد و به دنبال سلطه جهانی افتادند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه فلسطین سمبل مظلومیت است اما استعمارگران به همه جهان سلطه پیدا کردند، اظهار داشت: جامعه بشری باید برای پشتیبانی از حق و عدل و مظلوم آمادگی پیدا کنند تا شاهد ظهور حضرت مهدی عجل الله باشیم.

امام جمعه بیرجند  با اشاره به اینکه کشورهای غربی منشأ فساد در دنیا هستند، افزود: از اینها انتظاری نیست اما کشورهای به ظاهر اسلامی که باید از مظلومان فلسطین دفاع کنند، به جز چند کشور که براساس ایمان درستی که دارند، علیه ظلم و ظالم قیام می کنند اما حکومت های بیش از ۵۰ کشور اسلامی نوکر کفار هستند و برای اسلام از هر دشمنی بدترند.

بیشتر بخوانید   تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان های انقلاب در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال ۴۲ مقدمات آن شروع شد و ۵۷ به پیروزی رسید، افزود: این یک حکمت الهی بود و مقدمات آن در جای خود تنظیم شده بود به طوریکه در روایات و حتی انسان‌هایی که دارای مقام عرفان بودند پیش بینی کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز انقلاب ایران جهان را بیدار کرده است، اظهار داشت: چنانچه انقلاب اسلامی ایران نبود امروز لیبرال دموکراسی غرب بر دنیا مسلط می شد.

وی با اشاره به اینکه قبل انقلاب، اسلام هیچ پایگاهی نداشت و امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی برای اسلام پایگاه مامن ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: آگاهی جهانی از آثار دیگر انقلاب اسلامی ایران است که باعث بیداری مردم در کشورهای مختلف دنیا شد و امروز شاهد آن هستیم.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها