پیام تسلیت مدیرعامل برق خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام مهدی دادگر آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

از جرگه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاران صدیق مقام معظم رهبری یاوری خستگی ناپذیر رخت بر بست که رخت خادمی و نشان جان نثاری آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام زیبنده قامت او بود.

خادمان این سرزمین و مردمان آن برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هیچگاه از پای ننشستند و از بذل جان، دارائی و آبروی خود دریغ نورزیدند.

رئیس جمهور محبوبمان نیز که ان شاءالله در این لحظات در کنف حمایت و کرامت ارباب رؤوفش حضرت امام رضا (ع) در سیر بسوی عوالم قرب الهی است، پس از سالها تلاش و کوشش جهادگونه در سنگرهای گوناگون خدمت و همت در راه پیشرفت،توسعه و تعالی ایران اسلامی در شب ولادت مولایش جان خویش بر عهدی که با خدا و رسول او و اولیاء طاهرینش داشت نهاد .

او شهیدانه زیست و شهادت جانسوز در تقارن ایام میلاد امام هشتم و در لحظات خدمت و تلاش صادقانه برای این مردم نشان از خلوص و وثاقت او و یارانش در این مسیر دارد.

این جانب به نمایندگی از خانواده صنعت برق خراسان جنوبی، این ضایعه جانکاه را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده‌های داغدار آن بزرگان، مردم شریف ایران اسلامی، مشترکان این شرکت و فعالان صنعت برق کشور، تسلیت گفته و علو درجات الهی را برای آن خادمان راستین این مرز و بوم آرزو دارم. باشد تا ارواح پاکشان با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همنشین باشد.

بیشتر بخوانید   بیش از ۹۵ هزار قبض برق در خراسان جنوبی مشمول پاداش شد

ما برای سربلندی ایران عزیز استوار ایستاده ایم و جهانیان بدانند آنسان که امام راحل فرمود با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها