آمادگی صنعت برق خراسان جنوبی برای نوروز ۱۴۰۱/تامین برق پایدار ،آسایش و رفاه مشترکان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی، نوروز باستانی را به هم استانی های شریف و خانواده بزرگ صنعت برق استان ، تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، مهندس مهدی دادگر در این پیام  تاکید کرد: خادمان صنعت برق استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به هم استانی های  شریف ومشترکان گرامی و تحقق شعار تلاش بی منت ، تامین برق پایدار ،آسایش و رفاه مشترکین  به کارگرفته اند.

متن پیام تبریک مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است:

 

هوالفتاح العلیم

زمین خوش است و زمان خوش، در این هوای بهاری           هزار چشمه جوشان، زهرکران شده جاری

نهاده لاله به سر جام سرخ لاله عذاری                              رسد ز سوی گلستان، سرود سبز قناری

 

                                                                                                                                                                               غلامحسین یوسفی (ناقوس )

با سلام و تحیات

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبيعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

سال ۱۴۰۰را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران ستادی و شهرستانی تهدیدها را به فرصت‌هایي بی نظیر مبدل ساختیم و با اجرای پروژه های جدید بار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای توسعه صنعت برق استان  و کشور عزیزمان حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید   طرح ۹ ساله فاضلاب شهر خوسف در انتظار اعتبار ملی

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی توانسته است با بهره‌مندي از نيروهاي فداکار و شايسته وهمدلي و هماهنگي مثال‌زدنی تمامی کارکنان ساعی و والاهمت خود، با عبور از موانع و غلبه بر مشکلات، سالي سرشار از موفقيت را رقم بزند و کارنامه قابل قبولی را به ثبت برساند.

در سال ۱۴۰۰ کسب رتبه عالی در ارزیابی داخلی وزارت نیرو، کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی و تبدیل ۳۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با همت و تلاش پرسنل سخت کوش شرکت توزیع نیروی برق استان محقق شد.

احداث ۴۹۶ نیروگاه خورشیدی بزرگ و کوچک، توزیع ۱۲۰۰ پنل خورشیدی قابل حمل عشایری و برق رسانی ۷روستا و بهره مندی ۵۴ خانوار از نعمت برق از جمله فعالیت ها و اقدامات شرکت توزیع برق استان به منظور تامین برق پایدار مردم عزیز بوده است.

توسعه و ارتقاء سامانه های هوشمند سنم، سیما و تجهیز مشترکین به کنتور هوشمند و ارتقا سامانه های ارائه خدمات الکترونیک در قالب اپلیکیشن برق من از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق در سال ۱۴۰۰ به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان بوده است.

همچنین در سال ۱۴۰۰ که به سال  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده بود،  تجهیز ناوگان خودرو عملیاتی و بالابر خط گرم فرمان از راه نزدیک(به تعداد ۹ دستگاه)، احداث ساختمان مدیریت توزیع برق خوسف و انبارهای عملیاتی در سطح استان انجام شده است.

در سالی که گذشت به برکت همدلی ، همراهی و مسئولیت پذیری کلیه همکاران ، توانستیم طرح ها و پروژه های  متعدد را در راستای بهبود شاخص ها و اعتلای خدمات صنعت برق استان به صورت هدفمند اجرا نماییم.

بیشتر بخوانید   برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان خراسان جنوبی

بی شک دستیابی به این موفقیت ها مرهون تلاش  همه همکاران است که برخود لازم می دانم ازهمه عزیزان سپاسگزاری نمایم.

در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اكنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

دست همراهی هم استانی های گرامی و شریف استان خراسان جنوبی در سال جدید را همچون سالهای گذشته  به گرمی می فشاریم تا خادمان صنعت برق استان را در تحقق برنامه های مدون و کارشناسی شده این صنعت یاری دهند.

در پایان ضمن قدردانی ار تلاشهای ماندگار کارکنان صنعت برق استان در سال ۱۴۰۰، فرا رسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو را تبریک و شادباش عرض نموده و از پیشگاه خداوند باری تعالی، سالی همراه با تندرستی، آرامش، شادمانی وسربلندی برای کارکنان ارجمند وخانواده گرامی صنعت برق استان، مشترکان عزیز وفعالان صنعت برق و مردم شریف استان از درگاه ایزد منان آرزو  می نمایم.

 

بهروزی و عزت قرین لحظات نابتان باد.

مهدی دادگر

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها