پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با صدور پیامی سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی مهندس دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
« نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.
قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و وپنجمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، کارکنان سخت کوش صنعت برق خراسان جنوبی و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده ؛ امید که به فضل خداوند در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش کشور تلاش نمائیم.»

بیشتر بخوانید   مصرف برق 800 مشترک اداری خراسان جنوبی از راه دور کنترل می‌شود
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها