برگزاری پویش اهدای خون “مهرسرخ ” ایام محرم در خراسان جنوبی

هفتمین پویش اهدای خون “مهرسرخ ” با همکاری مردم، نهادها، ادارات و سازمان‌ها از ابتدای ماه محرم تاپایان ماه صفر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، کامبیز مهدی‌زاده در آستانه ماه محرم الحرام اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام عزای سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مبادرت مردم مهربان استان به اهدای خون در روزهای تاسوعا وعاشورا درخواست بنده از مردم این است که این عمل خدا پسندانه را از ابتدای ماه محرم تاپایان صفر انجام دهند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: همه ساله پویش اهدای خون “مهرسرخ ” دراین ایام برگزار می‌شود که امسال هم طبق روال سال‌های قبل هفتمین دوره این پویش با همکاری مردم و نهادها و ادارات و سازمان‌ها ازابتدای ماه محرم تاپایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

مهدی‌زاده ضمن تشکر از حضور مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: نیاز به خون و فراورده‌های آن همیشگی است و مراکز خونگیری ما آمادگی دارند تا در این ایام پذیرای اهداکنندگان در طول دوماه عزاداری باشند و ادارات و سازمان‌ها و نهادها باهماهنگی روابط عمومی می‌توانند در این مراکز جهت اهدای خون حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سه مرکز خونگیری روز عاشورا در شهرستانهای بیرجند، قائنات و طبس فعال است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها