قدردانی محیط زیست از اقدامات زیست محیطی کویرتایر در جامعه

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از تلاش ها، اقدامات و همکاری های ارزشمند و موثر کویرتایر در فرهنگ سازی، آموزش و اقدامات زیست محیطی کویرتایر قدردانی کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، اسداله حاتمی لوح سپاس این افتخارات را به مهندس احمدی، مدیر اجرایی خانه محیط زیست کارخانه کویرتایر اعطا کرد.

در لوح سپاس مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی آمده است: خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت تقدیر از عزیزانی که بی ادعا برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، به نحو شایسته ممکن این سازمان را همراهی نموده و از هیچگونه حمایت و هدایت صادقانه و با احساس تعلق خاطر به خاک وطن دریغ نمی کنند را ارزانی فرمود.

در ادامه نیز آمده است: در همین راستا از تلاش ها، اقدامات و همکاری های ارزشمند و موثر حضرتعالی با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند در جهت آموزش و فرهنگسازی مسائل و مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست و علی الخصوص گرامیداشت مناسبت های زیست محیطی تقدیر نموده و این لوح سپاس نقدیم جنابعالی می گردد. امید است با استعانت از خداوند سبحان، در تمامی شئونات زندگی و سازندگی این مرز و بوم و بالاخص حفظ محیط زیست موفق و موید باشید.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 99درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی ازنعمت برق برخوردار است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها