خبرنگاران؛ بازوان قدرتمند جامعه برای آگاهی بخشی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران؛ بازوان قدرتمند جامعه برای آگاهی بخشی هستند.

به گزارش “پیام خاوران” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن مهدی دادگر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم  ن والقلم و مایسطرون

در دنیای پیچیده امروز، جامعه خردمند جامعه‌ای است که از تهدیدها فرصت می‌آفریند و از بحران‌ها با روشنگری و امیدآفرینی عبور می‌کند.

در این میان خبرنگاران بازوان قدرتمند جامعه برای حق طلبی، عدالت خواهی، فرصت سازی، ارتقا آگاهی و آزاد اندیشی هستند و می‌توانند در کنار آگاهی بخشی، امید اجتماعی بیافرینند.

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ و این روز یادآور بزرگ مردان و زنانی است که با قلم و زبان روشنگرشان تصویری صادقانه از نمای جامعه خویش را در عمق جان و اندیشه ها ترسیم می کنند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، در مسیر توسعه و پیشرفت خود همواره به تعاملات سازنده، حمایت‌ها و نقدهای منصفانه خبرنگاران نیاز دارد و امیدوار است با همراهی اهالی رسانه بتواند گامی مؤثر در جهت ارتقای حوزه صنعت برق استان و کشور بردارد.

اینجانب به‌پاس یک سال تلاش در این جایگاه رفیع، ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همه فعالان عرصه آگاهی و روشنگری به ویژه خبرنگاران عزیز فعال در حوزه صنعت برق خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم؛ سربلندی و موفقیت همه منادیان حقیقت را از پروردگار سبحان خواستارم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۷۵۰۰ نیروگاه خورشیدی در روستاهای خراسان جنوبی ایجاد می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها