بیش از 590 زائر خراسان جنوبی به اربعین حسینی اعزام شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از 590 نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از 21 دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” علی اکبر مزیدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح اربعین حسینی از 16 لغایت 19 مرداد ماه بیش از 598 زائر استان با استفاده از 21 دستگاه ناوگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به مرزهای کشور اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) به مرز مهران، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

مزیدی یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیون‌های ذیربط ارجاع خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی 141 انعکاس دهند.

طرح نظارتی ویژه اربعین در خراسان جنوبی به اجرا در می‌آید

محدثی‌نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز گفت: سازمان تعزیرات حکومتی نیز مشابه سال‌های قبل طرح نظارتی ویژه اربعین را با هدف هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌های نظارتی برای ارائه خدمات برتر به زوار، درحیطه صلاحیت های سازمانی از 22 مرداد ماه تا 15 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید   شرکت گاز خراسان جنوبی دستگاه برتر استانی شد

وی گفت: در این طرح نظارتی اولویت نظارت با مراکز خدماتی از جمله پایانه‌های مسافری، مراکز فروش بلیط هواپیما و قطار، دفاتر خدمات مسافری، واحد های صنفی، خدماتی، رستوران ها، مراکز رفاهی، اقامتی، بهداشتی، درمانی و پارکینگ‌ها مراکز هدف بوده و با برگزاری گشت‌های مشترک از حداکثر توان موجود وفق قوانین در جهت پیشگیری و نظارت بر تخلفات احتمالی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها