تمرکز دولت بر وصول درآمدها در چهارچوب نظام نوین درآمد_هزینه است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در شرایط کنونی تمرکز دولت بر وصول درآمدها در چهارچوب نظام نوین درآمد_هزینه است

به گزارش “ پیام خاوران ”  ،ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان به ریاست حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی و به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد درآمد درآمدها و تجهیز منابع در سال گذشته در راستای تحقق مازاد درآمد استان در پایان سال و ابلاغ به استان بر تشکیل منظم و مستمر این جلسات در سال 1403 تاکید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری باید تلاش استان در این جهت باشد که در مقاطع زمانی سه ماهه مازاد درآمد استان محقق گردد.

رئیس ستاد درآمدها و تجهیز منابع استانی بر حمایت از اداره کل امور مالیاتی استان با توجه سهم بالغ بر ۹۰ درصدی این اداره کل در تحقق درآمدهای استان تاکید و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی تمرکز دولت بر وصول درآمدها در چهارچوب نظام نوین درآمد_هزینه است؛ که در این راستا نقش کارگروه درآمدها و منابع بسیار پررنگ‌تر و با اهمیت تر از گذشته می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی تصریح کرد: تخصیص در سازمان برنامه بودجه با تحقق درآمدها وابستگی مستقیم دارد و یک مطالبه مهم سازمانی مهم محسوب میگردد.

جهانشاهی افزود: خوشبختانه در بخش‌های مختلف اقتصادی ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است بخصوص در بحث سرمایه‌گذاری خارجی اتفاقات مثبتی در استان در حال انجام است.

رئیس ستاد درآمدها و منابع استان خراسان جنوبی گفت: بحث نشان دار کردن درآمدهای مالیاتی، با استقبال خوبی از جانب مودیان مربوطه مواجه گردید.

بیشتر بخوانید   تکمیل زیرساخت‌ها و آینده اقتصادی روشن خراسان‌جنوبی

جهانشاهی اظهار داشت: رسالت کارگروه درآمدها و تجهیز منابع استانی آسیب شناسی دلایل عدم تحقق درآمدها، حمایت از دستگاه ها در راستای وصول به موقع درآمدها و نیز شناسایی منابع درآمدی جدید می‌باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها