مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت ” محمدامین ناروئی”+ تصویر

مراسم تشییع  پیکر شهیدمدافع امنیت ستوانیکم ” محمدامین ناروئی” در شهرستان‌ “نهبندان “برگزار و در روستای بندان به خاک سپرده خواهد شد.  

به گزارش  “ پیام خاوران ” ، شهید امین ناروئی در حالی که 34 سال داشت پس از 16 سال خدمت در مرزبانی مناطق  نهبندان، زاهدان و میرجاوه شب گذشته در حمله‌ تروریستی در میرجاوه به همراه 2 تن از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید ناروئی  اهل روستای بندان از توابع بخش مرکزی نهبندان است.

مراسم وداع این شهید فردا شنبه 24 شهریور ساعت 7:30صبح در مصلی امام علی برگزار می شود.بعد از مراسم وداع پیکر شهید فردا شنبه ساعت 9:30 صبح در روستای بندان تشییع و به خاک سپرده می شود.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفته است.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدمدافع امنیت ستوانیکم ” محمد امین ناروئی “روز شنبه مورخ 24 شهریورماه ساعت 7:30صبح از محل مصلی امام علی(ع) شهرستان نهبندان برگزار و در ساعت 9:30 صبح  در روستای بندان به خاک سپرده خواهد شد.

بدین وسیله از خانواده معظم شهدا، عموم مردم شهید پرور و مسئولان استانی، ادارات و نیروهای مسلح جهت حضور در مراسم تشییع این شهید گرانقدر دعوت بعمل می آید.

در ساعت 20:30 شب گذشته خودروی هنگ مرزی میرجاوه که در حین سوختگیری در پمپ بنزین شهرستان بود، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که در این حادثه تروریستی سه نفر از کارکنان فرماندهی هنگ مرزی میرجاوه شامل یک نفر کادر و دو نفر از کارکنان وظیفه جان برکف مرزبانی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از شهروندان زخمی شد.

 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ۳۵ نفر رسید/۳ نفر فوت شدند
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها