توسعه خدمات غیرحضوری زمینه ساز رضایتمندی مخاطبان
- کدخبر: 7458
- سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ - 07:43
ایجادبسترهای لازم در ارائه خدمات می تواند رضایت خاطر بیمه شدگان، کارفرمایان و مخاطبان سازمان را فراهم سازد، به همین خاطر سعی سازمان تأمین اجتماعی همواره بر این بوده که تسهیلات لازم را در این زمینه فراهم سازد.
به گزارش “پیام خاوران “ توسعه سیستمهای غیرحضوری با استفاده از فن آوری اطلاعات، امکانات و خدمات نوین یکی از اهداف کلان سازمان در جهت روان سازی و تسهیل در امور پاسخگویی سریع به اقشار تحت پوشش بالاخص کارفرمایان محترم است. با توجه به اهمیت این موضوع ساز و کار جدید سازمان گسترش خدمات غیر حضوری است و از همه مهمتر میز خدمت غیرحضوری.
سازمان تأمین اجتماعی اطمینان دارد با استقبال بیمه شدگان و کارفرمایان از این طرح گامهای موثری در اجرای سیاستهای دولت، کاهش مخاطرات ناشی از تردد و کمک به محیط زیست برداشته و موجبات تعامل و رضایتمندی بیشتر را فراهم نماید.
ما معتقدیم به جای ذینفعان و مراجعه کنندگان، داده ها باید در رفت وآمد باشند و این شعار راهبردی و استراتژیک، سرلوحه برنامه ریزی در سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و معنای آن این است به جای آنکه افراد و ذینفعان بین واحدها و ادارات تأمین اجتماعی در رفت وآمد باشند باید شرایطی فراهم شود که داده ها و اطلاعات بین واحدها تبادل شود و موارد مراجعه حضوری افراد به واحدها به حداقل ممکن کاهش یابد .
سازمان تأمین اجتماعی در دوره جدید مدیریت با همت بالایی بحث خدمات الکترونیک و فناوری های نوین را دردستور کار خود قرار داده و به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته است. طبیعتاً این امر موجب می شود تا از مراجعات مکرر بیمه شدگان و کارفرمایان به ادارات کاسته شود و این مسئله رضایتمندی خوبی را برای آنها فراهم آورد.
در سالی که توسط رهبر عزیز و فرزانه انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است بی شک کارکنان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی با همتی دوچندان و تلاشی متعهدانه، و با حمایت از کارفرمایان جهت رونق تولید حماسه ای ماندگار را در آرامش جامعه رقم خواهند زد.
مجید درویشی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی
انتهای پیام/
چاپ و دانلود PDF
ارسال نظر