گام بلند منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی

مدیر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این برهه از زمان اشتغال و کار آفرینی یک تکلیف است گفت: امروز بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران استان تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مالکی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران اظهار داشت: در این برهه از زمان اشتغال و کار آفرینی یک تکلیف است که سازمان منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی این تکلیف را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه سامان منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی یکی از بخش‌های پیش قدم در بخش اشتغال و کارآفرینی در استان است افزود: همه باید دست در دست هم دهیم تا معظل بیکاری را ریشه کن کنیم.

مدیر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: اگر جوانان را ترویج به ازدواج می‌کنیم زیربنای اصی آن اشتغال است و اگر کسی که یک گام برای اشتغال بردارد کار جهادی بزرگی انجام می‌دهد.

مالکی افزود: امیداریم امروز با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی روزهای خوبی برای دانشجویان ما رقم خورد و همکاری‌ها ادامه یابد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این تفاهم نامه هم افزایی و به اشتراک گذاری دانش، قابلیت‌ها و توانمندی‌های دو مجموعه در راستای بهبود در حوزه‌های مختلف مورد تفاهم است.

مدیر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: اهمیت ایجاد اشتغال در ایجاد ثبات اقتصادی جامعه موضوعی غیر قابل انکار است و توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می‌تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه جانبه در جامعه شود.

وجود دانشجویان خلاق در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران خراسان جنوبی

مدیر آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان ما در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران استان دارای توانمندی‌های زیادی هستند گفت:ا ز نخستین روزی که مقرر شد بین منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تفاهم نامه منعقد شود روحیه مضاعفی بین دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده و اساتید ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید   بیش از 390 پروژه دهه فجر در بشرویه افتتاح و کلنگ زنی می شود

اطمینان گفت: هنرجویان ما در این دانشکده خلاق و دارای ایده‌های خوبی هستند که در بخش‌های مختلف می‌توان از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها