استاندارخراسان جنوبی سالروز رحلت امام خمینی(ره)و قیام ۱۵خرداد را تسلیت گفت

استاندارخراسان جنوبی درپیامی فرارسیدن۱۴خرداد سالروزارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام ۱۵خرداد را به ملت شریف ایران ، به ویژه مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن۱۴خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را به ملت شریف ایران ، به ویژه مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی به این شرح است.

«باسمه ‌تعالی »
چهاردهم خرداد ماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ، سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را در دل ستم ديدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.

رحلت آن شخصيت بي نظير همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دوباره شد و راه و يادش جاودانه گرديد، چرا که او حقيقت بود و حقيقت همواره زنده و فناناپذير است.

پانزدهم خرداد نیز روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

مجاورت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد و بر ماست تا با حلقه های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه های شوم خود ناامید و پایه های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نماییم.

بدینوسیله سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران باوفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف و مومن استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید   خسارت ۲۵ میلیارد تومانی بارندگی‌های اخیر به راه‌های خراسان جنوبی

امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم؛ ان شاءالله.

محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها