خراسان جنوبی|رتبه ۷ کنکور انسانی: تمام تمرکزم روی درس خواندن بود/ از تهدید فرصت ساختم

رتبه ۷ کنکور انسانی گفت: کنکور را از یک ماه قبل در منزل شبیه سازی کرده و با ماسک و دستکش در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کردم که با این کا روز کنکور آرامشی نسبی داشتم و استرسم کمتر بود و از تهدید فرصت ساختم.

به گزارش “ پیام خاوران ” فاطمه برات‌نژاد اظهار داشت: برای موفقیت در کنکور از تابستان سال قبل تلاش جدی خود را آغاز کردم و در این راه از هیچ گونه سعی و تلاشی دریغ نکردم.

و با بیان اینکه تمام تمرکزم در این یکسال تنها و تنها روی کنکور بود و از تک تک ثانیه‌ها استفاده کردم گفت: در وهله اول موفقیتم را مدیون لطف خدا و بعد هم حمایت خانواده به ویژه مادرم چه از لحاظ مادی و چه معنوی هستم‌.

رتبه ۷ کنکور انسانی افزود: در آزمون‌های گزینه ۲ زیاد شرکت کردم اما در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و ساعات زیادی را فقط درس می‌خواندم.

برات‌نژاد ادامه داد: روزهای که مدرسه می‌رفتم ۵ تا ۶ ساعت و روزهای تعطیل ۱۰ تا ۱۲ ساعت را فقط درس می‌خواندم.

وی خطاب به هم سن و سالانش گفت: مشکلات و موانع همیشه است اما نباید اجازه دهیم این مشکلات جلوی هدفی را که داریم بگیرد و ما را از موفقیت باز دارد.

رتبه ۷ کنکور انسانی عنوان کرد: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا مشکلات و استرس‌های زیادی بر همه وارد شد اما باعث نشد که من از تلاش دست بکشم و در این راه بر استرسم غلبه کردم.

وی یادآور شد: کنکور را از یک ماه قبل در منزل شبیه سازی کرده و با ماسک و دستکش در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کردم که با این کا روز کنکور آرامشی نسبی داشتم و استرسم کمتر بود و از تهدید فرصت ساختم.

فاطمه برات‌نژاد از شهرستان قاینات استان خراسان جنوبی در کنکور سراسری ۹۹ رتبه هفتم کنکور انسانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید   سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه بیرجند دوباره فعال شد

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها