اعضای کمیته درآمد شهرداری بیرجند تجلیل شدند/ توسعه شهر بیرجند در تمام حوزههای شهری و عمرانی

شهردار بیرجند از تجلیل اعضای کمیته درآمد شهرداری بیرجند خبر دا و گفت: در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزهها هستیم و شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.
به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی جاوید صبح امروز در کمیته درآمد سال 1400 شهرداری بیرجند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور و بهویژه شهرداریها تحمیل کرده و کمک های دولت کاهش محسوسی داشته شهرداری بیرجند با اتکاء به منابع داخلی توانسته 135 درصد از درآمد پیشبینیشده در بودجه مصوب 1399 را محقق کند و در مقایسه با بودجه سال 1396 که مصادف با شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است 370 درصد رشد داشته باشیم.
وی بیان کرد: علیرغم بدهی حدود 30 میلیارد تومانی شهرداری در سال 1396 همزمان باشروع دوره جدید مدیریت شهری که شامل بدهی بازار، پیمانکاران، معوقات پرسنل و….بود خوشبختانه به یاری خداوند متعال و تلاش معاونان و مدیران شهرداری و با سیاستگذاری و برنامهریزی خوب و تلاش شبانهروزی مجموعه همکاران و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم درآمد خوبی را محقق کنیم تا بتوانیم در پرداخت بهموقع حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش شهرداری و پرداخت مطالبات پیمانکاران پیشگام باشیم.
شهردار بیرجند در زمینه درآمد محققشده عنوان کرد: با هماهنگی مناسب و درخور توجه اعضای کمیته درآمد شهرداری و با توجه به سیاستگذاری خوبی که در شهرداری اتفاق افتاده، توانستیم 35 درصد مازاد برمنابع درآمدی پیشبینیشده در بودجه مصوب سال 1399 را بهخوبی جذب کنیم.
جاوید عنوان کرد: در این دوره مدیریت شهری خوشبختانه در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزهها هستیم و شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.
وی افزود: شهرداری بیرجند به دنبال برنامهها و سیاستگذاری در زمینه جذب منابع درآمدی پایدار است که خوشبختانه سال 1399 پیشرفت مناسبی در این خصوص داشتیم و سالجاری نیز با همان رویه قبلی و برنامهریزی منسجمتر در شهرداری به دنبال افزایش درآمدهای پایدار هستیم تا در سالهای آتی شهرداری بخش اعظم منابع درآمدی خود را از منابع درآمد پایدار محقق کند.
شهردار بیرجند بیان کرد: جا دارد از زحمات و حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری که با تلاش و سیاستگذاری و برنامهریزی خوب توانستیم مازاد بر درآمد پیشبینیشده در بودجه را محقق نماییم تشکر کنم و از شهروندان فهیم ووظیفه شناس بیرجندی که با پرداخت بهموقع عوارض و مشارکت در نگهداری شهر به شهرداری کمک کردند، قدردانی و تشکر ویژهای دارم .
در پایان جلسه از زحمات اعضای کمیته درآمد شهرداری تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیالم/ 102
برچسب ها :شهرداری بیرجند، کمیته درآمد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0