نمایشگاه دستاوردهای داخلی سازی قطعات در شرکت کویرتایر گشایش یافت

در مراسمی باحضور استاندار خراسان جنوبی،مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، نمایشگاه دستاوردهای داخلی سازی قطعات در کویرتایر گشایش یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، مدیرعامل شرکت کویرتایر آخرین دستاوردهای و اقدامات انجام شده برای داخلی سازی قطعات و ماشین آلات را برای حمیدملانوری استاندار خراسان جنوبی وحسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید تشریح کرد.

سیدمحمدحسین زینلی گفت: دراین نمایشگاه بیش از 200 قطعه در 3بخش قطعات یدکی، قطعات لاستیکی و مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایربیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای داخلی‌سازی با هدف توسعه زنجیره تأمین و تسهیل در خرید قطعات و مواد اولیه و کاهش هزینه ها در این شرکت برگزار شده است.

وی اظهارکرد:21 میلیارد تومان صرفه جویی درسال 99 در بخش قطعات یدکی،2حدود32 میلیارد تومان در بخش مواد اولیه و یک میلیارد و800 میلیون تومان صرفه جویی در بخش قطعات لاستیکی از جمله دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

زینلی گفت: تا قبل از این برخی قطعات خریدخارجی بوده که با داخلی سازی در داخل کشور و برخی قطعات نیز درمجموعه کویرتایر تولید وتامین شده است.

وی ساخت 13 دستگاه پرس پخت تایر،ماشین آلات تایرسازی تک مرحله ای و اپکس 2سره و 3سره و 2دستگاه استیل لاستیک،تبدیل14دستگاه تایرسازی باری و وانتی به رادیال و اصلاح یک دستگاه ماشین تایرسازی سواری را از جمله اقدامات انجام شده درتولید ماشین آلات ذکرکردوگفت: اجرای این طرح ها 53 میلیاردتومان صرفه جویی ریالی به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر کمک به شرکت‌های دانش بنیان و داخلی برای توسعه زیر ساخت‌های داخلی سازی قطعات را از دیگر دستاوردهای حاصل شده بیان کرد

دراین نمایشگاه معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان جنوبی، رئیس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید   سیر صعودی کرونا در خراسان جنوبی/ لزوم پرهیز از دورهمی و سفرها

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها