تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 11:27
کد خبر : 35843

ثبت بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی

ثبت بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی از ثبت و دریافت۶ هزار و ۱۱۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای این استان در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی گفت: از ۶ هزار و ۱۱۲ تماس ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه های استان۵ هزار و ۴۴۵ مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۶۷ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی کسب کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی ادامه داد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

بهمنی خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.