بیش از ۱۳ هزار تماس با مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی ثبت شد
رئس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۳ هزار تماس از ابتدای امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان خبر داد.
به گزارش “پیام خاوران“، هادی بهمنی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد : این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
رئس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از۱۳ هزارتماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.
انتهای پیام/ ۱۰۲
برچسب ها :مدیریت راههای خراسان جنوبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰