تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 12:07
کد خبر : 37929

رسیدگی به درخواست‌های مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد

رسیدگی به درخواست‌های مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی در سامانه سامد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به منظور پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در سامانه ارتباطی دولت و مردم(سامد) حضور یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر به همراه معاون برنامه ریزی و مهندسی و مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات با حضور دو ساعته خود در سامانه سامد که به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام شد،  پاسخگوی سئوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم استان بود.

در مدت حضور مدیر عامل و معاونان  شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در سامانه سامده ۱۶ تماس تلفنی ثبت که بیشتر آنها مربوط به شهرستان های بیرجند_ طبس_ زیرکوه و سرایان و درخصوص قطعی های برق، روشنایی معابر و درخواست برق بوده است.

سامانه ارتباط دولت و مردم با تدبیر استانداری استان و به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مدیران دستگاه های اجرایی و مردم راه اندازی و فرصتی برای بیان مشکلات ، درخواست ها و سوالات مردم  است.

انتهای پیام/۱۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.