رئیس پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس:

آغاز به کار پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی در طبس/مرکز پلی کلینیک طبس نیازمند دستگاه سونوگرافی است

رئیس پلی کلینیک طبس از آغاز به کار پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی در طبس خبر داد و گفت: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می کنند.

محمد امین هادیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری” پیام خاوران” در بیرجند اظهار داشت: پلی کلینیک طبس به ساختمان جدید انتقال یافت و در حال حاضر حدود ۳۵ نیرو در این پلی کلینیک مشغول فعالیت است.

وی افزود: در این مرکز خدماتی اعم از ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و خدمات اورژانسی اعم از تزریقات و بستری کمتر از ۶ ساعت انجام می شود.

رئیس پلی کلینیک طبس با بیان اینکه این مرکز از ۷ صبح تا ساعت ۲۱ به صورت دو شیفت آماده خدمت رسانی به بیماران است بیان کرد: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می کنند.

هادیان از نبود دستگاه سونوگرافی در پلی کلینیک طبس خبر داد و تصریح کرد: نیاز مردم به این دستگاه به شدت احساس می شود و در این راستا با متخصص رادیولوژی صحبت هایی انجام شده است اما مشکل اصلی نبود دستگاه سونوگرافی است.

وی از کمبود نیروی متخصص خبر داد و خاطرنشان کرد: از شبکه بهداشت درخواست داریم در بحث نیروی متخصص ما را یاری کنند و در این راستا مجوز بدهند.

هادیان نبود نیروی انسانی، منشی پزشکی و نیروی خدماتی را از جمله نیازهای این مرکز عنوان کرد و یادآور شد: همچنین راه ارتباطی پلی کلینیک تا بلوار شهدا خاکی است که در این راستا با شهرداری مذاکرتی صورت گرفته است و امید است در این راستا سریعتر اقدام شود.

رئیس پلی کلینیک طبس اظهار داشت: همچنین برای عبور و مرور راحت بیماران از شهرداری درخواست کردیم اتوبوسی در این مسیر قرار دهند تا بیماران راحتتر تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید   24 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند

وی همچنین از بازدید شهردار و اعضای شورای شهر طبس در اولین روز کاری پلی کلینیک و اهدای نخل های زینتی به پلی کلینیک خبر داد و افزود: در این بازدید شهردار و شورای شهر قول دادند نسبت به احداث مسیر ارتباطی پلی کلینیک به بلوار شهدا و آسفالت آن اقدام کنند.

رئیس پلی کلینیک طبس گفت: همچنین سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس نیز از پلی کلینیک طبس بازدید کرند و در خصوص صدور مجوزهای لازم جهت واحد‌های مختلف پلی کلینیک گفت و گو کردند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها